Продавець Арістей Оіл розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
199 відгуків
+380 (50) 380-96-28
+380 (50) 388-09-07
Aristey Oil Ltd

Особливості застосування та вибір моторних масел

Особливості застосування та вибір моторних масел

Особливості застосування та вибір моторних олив для двотактних бензинових двигунів. Чи можна застосовувати масла для чотиритактних моторів в двотактних двигунах?

На мопедах, мотоциклах, мотокосах, бензопилах та іншої техніки встановлюються двотактні двигуни, що вимагають спеціальних моторних масел. Ці спеціалізовані олії застосовуються для змащення двотактних бензинових двигунів внутрішнього згорання, в яких конструктивно не передбачена окрема система мастила.
Моторне масло для двотактних двигунів повинна виконувати такі основні функції:
- Ефективно змащувати внутрішні поверхні тертьових елементів двигуна;
- Захищати деталі вузлів і агрегатів від корозії;
- Продовжувати ресурс експлуатації вузлів двигуна;
- Сприяти охолодженні двигуна, але звичайно в меншій мірі, ніж це властивість реалізовано в 4-х тактних двигунах.
Чи Не правда, є певна схожість з маслами для 4-х тактних двигунів і однаковий коло завдань, що вони вирішують. Але 2-х і 4-тактні двигуни мають суттєві конструктивні відмінності, тому і масла для них потрібні різні.
Двотактний двигун, являє собою простий по конструкції надійний і ефективний силовий агрегат, який знайшов широке застосування на малопотужної техніки. Двигуни об'ємом від 50 до 500 куб. см встановлюються на моторолери і мотоцикли, мотокоси, бензопили, моторні човни, генераторні установки і т. д.
Більшість двотактних двигунів не оснащені окремою системою змащення, однак тертьові деталі в них повинні змазуватися. Вирішується ця задача добавкою масла безпосередньо в бензин, який через карбюратор надходить в циліндр і подпоршневое простір. Тут утворюється паливно-масляно-повітряна горюча суміш, змащуюча собою всі деталі, що труться. У циліндрі дана суміш згорає, і гази, що утворюються через продувочное вікно викидаються вихлопною системою. Отже, двотактний двигун витрачає не тільки паливо, але і моторне масло.
Додавання моторного масла в двотактний двигун може виконуватися двома способами:
- Безпосередньо в паливний бак, в певній пропорції до бензину. Суміш масла і бензину надходить у карбюратор, де змішується з повітрям і утворює горючу суміш;
- У паливно-повітряну суміш на виході з карбюратора. Для цього способу передбачений окремий масляний бачок, з якого олія з допомогою дозуючого насоса надходить до виходу карбюратора, де і відбувається змішування з готової горючою сумішшю.
Основні особливості, що відрізняють моторні масла для 2-х тактних двигунів від масел для 4-х тактних моторів:
- Низька димність;
- Хороша розчинність в бензині;
- Стабільність характеристик при високих температурах;
- Підвищена здатність утворення захисної плівки.
Перераховані особливості обумовлені умовами експлуатації цих олії. Моторні масла для двотактних двигунів повинні рівномірно змішуватися з бензином, щоб не утворювалися великі масляні краплі, які не зможуть забезпечити рівномірну змащування тертьових деталей. Також ці масла повинні максимально повно згоряти, утворюючи мінімальну кількість диму і попелу. Нарешті, масла для двотактних двигунів піддаючись впливу високих температур повинні ефективно змащувати тертьові деталі.
Всі ці вимоги обумовлюють склад та особливості масел.
В якості базових масел може використовуватися мінеральна і синтетична основа. У пакет присадок входять розчинники, що поліпшують здатність змішування з бензином, в'язкісні регулятори, детергенти, інгібітори корозії, антиокислювальні та інші компоненти. В незалежності від вибору рецептурного складу моторного масла для двотактних двигунів, базові масла і пакети присадок підбираються таким чином, щоб всі вони не знижували якість палива і більш повно згорали з утворенням мінімальної кількості твердих сажових часток.
З метою регулювання якісних характеристик моторних мастил для двотактних двигунів розроблені і в даний час використовуються чотири основних міжнародних стандарту. А саме:
- Стандарт Американського Нафтового Інституту (American Petroleum Institute, API);
- Стандарт Японської організації з стандартизації масел (Japanese Engine Oil Standards Implementation Panel, JASO);
- Стандарт Міжнародної організації зі стандартизації (International Organization for Standardization, ISO);
- Стандарт Національної Асоціації Суднобудівників США (National Marine Manufacturers Association, NMMA).
Більшість цих стандартів встановлюють мастильні властивості моторних масел, ступінь розчинності їх у бензині, димність вихлопних газів, температурні діапазони експлуатації, ступінь відкладень в системі випуску, миючий ефект і інші якості. Також за стандартами передбачається фарбування масла в червоний, синій або інший колір для впевненої ідентифікації цих матеріалів і візуального визначення їх ступеня розчинення в бензині.
Застосування моторних мастил для двотактних двигунів має свої особливості. Для силових агрегатів різних типів можна використовувати тільки ті моторні масла, які повністю відповідають нормам і вимогам міжнародних стандартів. В асортиментній лінійці ТМ TEMOL такі мастильні матеріали представлені мінеральних моторним маслом TEMOL SCOOTER 2T і напівсинтетичним моторним маслом TEMOL LUXE MOTO 2T.
TEMOL SCOOTER 2T - мінеральне моторне масло, призначене для змащення двотактних бензинових двигунів малої та середньої потужності вітчизняного та імпортного виробництва (мотоцикли, скутери, бензопили, газонокосарки та інша техніка).
Відповідає: API ТЗ, JASO FC/FB; ISO EGC/EGB, SAE 20
TEMOL LUXE MOTO 2T - напівсинтетичне моторне масло, призначене для сучасних бензинових двигунів мотоциклів, мопедів, газонокосарок та ін.
Защищает двигатель, эффективно противостоит износу, имеет антикоррозионные и моющие свойства. Смешивается с топливом согласно инструкций производителя техники.
Соответствует: API TC, JASO FD/FC/FB, ISO EGD/EGC/EGB, SAE 20
Из всего вышеперечисленного, можно сделать вывод, что следует отказаться от применения масел для четырехтактных моторов в двухтактных двигателях, так как они обладают повышенной зольностью и поэтому приводят к интенсивному образованию отложений на поршне, закоксовке колец и системы выхлопа, а также к другим негативным последствиям.
При грамотному підборі масла і правильному його змішуванні з бензином мотор мотоцикла, бензопили або генератора буде працювати надійно і ефективно на всіх режимах. Тому так важливий правильний вибір моторного масла для двотактного двигуна. Технічні фахівці OILConsulting від KSMLUBES завжди готові відповісти на ваші питання про особливості застосування та підбору мастильних матеріалів від TM TEMOL

 

Джерело: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=491583744918238&id=343979976345283&__tn__=K-R

Інші статті
Контакти
Арістей Оіл
+380503880907
вул. Радищева, 12/16, Київ, Україна
+380 (50) 380-96-28
+380 (50) 388-09-07

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner